marți, 3 februarie 2009

Unii au mari frământări

E criză economică, recesiune. Cică ne ducem de râpă. Îmi pasă extrem de puţin sau chiar mă doare-n cot de marea criză care ne izbeşte din toate părţile. Asta nu  pentru că sunt un inconştient constipat şi fericit, ci pentru că noi, urmaşii ciobănaşilor din "Mioriţa", am fost, de când mă aflu eu pe planeta Terra mereu în criză. Profesorii latră pentru că au salarii mici, bătrâneii urlă căci pensia nu le mai ajunge nici de-o Sana, doctorii înfăptuiesc malpraxis şi se vaită că n-au aparatură, nea Paul de la bancă cică are salar cât să-i ajungă de-o caşcavea şi-o scobitoare... Deci mereu criză. Acelaşi refren care nu-mi mai face niciun muşchi să tresalte. Aşadar, în timpul recesiunii mondiale, nişte băieţi au mari frământări personale, metafizice sau de orice altă natură. Şi caută să şi le rezolve cu ajutorul lu' Zeus: domnul Google. Acolo îşi bagă omuletele problema şi aşteaptă răspuns. Unii dintre ăştia au fost trimişi pe blog la subsemnatul care îi respectă aşa de tare încât le va şi răspunde, aşa cum fac zeii din panteonul blog-uitului...

statusuri fac baita - când scapi de jegul de pe toate cele, n-ai nevoie de status, boierule
poate cineva citi mesajul la status - de ce trebuie să-mi arăţi cât de incult în cap eşti???
conjugarea verbului a copia - e aia pe care n-ai învăţat-o tu în clasa a 5-a
statusuri pentru prietenii tradatori - ascultă manelele lu' Guţă că găseşti sigur, cocalarule
cum se numesc cei care nu folosesc pronumele relativ corect? - Tăriceni, Băseşti sau analfabeţi, pur şi simplu
status d intelectual - tu eşti doar un manelist care-şi dă cu gel pe streaşină, deci sigur n-o să găseşti aşa ceva
atitudine emo - du-te în faţă la McDonald's c-o găseşti acolo pe ea, pe atitudine
comedie prosteasca - e la OTV în fiecare seară; doar personajele se mai schimbă ca să meargă pe rând, fiecare, la budă
cum pui tzigara la status - o aprinzi şi-o înfigi în monitor 
cum fac sa scriu cat vreau la status - scrii şi atât; până acum ai scris cât n-ai vrut?
pentru status cand moare cineva - spitalul 9 te vrea, bătrâne!
status penibil - pune doar o poză cu tine; e de ajuns
vorbesc pe mess doi prosti comedie - întreabă-te pe tine ceva şi ai rezolvat problematica omului de geniu care stă foarte bine ascuns în tine
lucruri neomenesti - conferenţiare, apelează la un extraterestru! sau la un psihiatru că îţi e mai la îndemână
cocosei infierbantati... - în cratiţa lu' mamaia ta îi găseşti sau la spatele lui Tarky

Un comentariu:

Adriana spunea...

buna aia "comedie prosteasca":))

app, daca nu ma insel, am citit ca nu te intereseaza de criza economica...crede-ma ca asta credeam si eu inainte, acum ma intereseaza din ce in ce mai mult. Si culmea, nu din cauza faptului ca nu mai am la dispozitie atatia bani de cheltuit in mall la sf de sapt... din cate am citit o sa urmeze un Al Treilea Razboi Mondial..si totul se potrieste conform istotiei..cand acum o suta de ani a fost Marea Criza, sau cv de genu si apoi razboi...pfffff:-j daca chiar te intereseaza despre asta imi soui, k-ti dau eu cv sa citesti p mess:P

Hai k'i bun blogul!!