luni, 23 iunie 2008

Oameni buni, mă înclin vouă!

Când am creat acest blog de atitudine, aveam speranţa că măcar 5-6 oameni vor citi zilnic ceea ce scriu eu aici. Însă voi, cititorii acestui blog, mi-aţi depăşit aşteptările! Au fost cel puţin 22 de vizitatori zilnic şi un total de 296 de vizitatori! Mi-aţi arătat, în numai 6 zile de la lansare, că vă pasă de ceea ce se întâmplă în jurul vostru, că vreţi să luaţi atitudine, dar aveţi nevoie de un simplu imbold. Aţi făcut ca, în mai puţin de o săptămână, blog-ul acesta să ajungă de pe poziţia 3.059 (în prima zi) pe nesperata poziţie 670 (la momentul actual) în cel mai renumit site care face clasamente de trafic web (www.trafic.ro). Asta se întâmplă la categoria blog-uri. În clasamentul general, adică toate site-urile înscrise in trafic.ro, marţea trecută ocupam locul 45.034. După 6 zile, "Exerciţiu de atitudine" ocupă poziţia 11.225. Consider că prin numărul mare de vizitatori pe care acest blog l-a avut în prima săptămână, mi-aţi arătat că nu scriu degeaba aici, că vă pasă , că vă interesează. În consecinţă, nu o să mă opresc aici şi vă asigur că veţi mai citi articole interesante, unele ironice, altele acide, altele abordând teme de maximă importanţă. Le mulţumesc tuturor prietenilor şi cunoscuţilor pentru că m-au încurajat în acest demers şi tuturor celor care au vizitat acest blog în aceste 6 zile! Mă înclin în faţa voastră căci mi-aţi arătat că, poate, România nu este o cauză pierdută. Şi nu uitaţi: ATITUDINEA face diferenţa! Pentru a vedea toate datele statistice referitoare la acest blog, daţi click aici.

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari bogdanele si la cat mai multi cititori si la cat mai multe articole scrie:*

Anonim spunea...

felicitari frate!!!!!!

>:D<

Bogdan Fălcescu spunea...

Mersi moolt pentru incurajarile voastre si pentru apreicieri! Va asigur ca o sa mai aveti parte de articole interesante si in continuare.

Anonim spunea...

Era de asteptat caci ai toate datele pentru a deveni un blogger de succes. Esti tanar, talentat, ambitios, energic, foarte destept, acid, deschis, sincer deci nu ai nici o scuza ca sa nu reusesti. Iti urez mult succes in continuare!

Anonim spunea...

sunt destule "scapari" in sistemele din Romania, multe dintre ele putand fi corectate...un mod d a incerca sa indrepti moravurile societatii este rasul (asa cum afirma batranul Caragiale), acestuia alaturandu-i-se ironia, aciditatea. este nevoie de macar un om care sa critice, astfel aratand tuturor unde si ce s-a gresit :) bravo!